Algemene Voorwaarden

Bestellingen worden behandeld nadat ze zijn betaald op volgorde van betaling.
Er kan worden betaalt met iDEAL.

Bestellingen bloemschikmaterialen betaalt met IDEAL , worden zo spoedig mogelijk verzonden. [ m.u.v. categorie verwacht: dan blijft de bestelling hier tot hij compleet uitgeleverd kan worden, tegen betaling van portokosten kan het in 2 keer worden verstuurd]

Bestellingen mogen ook worden afgehaald. Dit kunt u aangeven bij opmerkingen tijdens het invullen van het winkelmandje. Als u kiest voor “ophalen op afspraak” zullen ook de verzendkosten er weer afgehaald worden.
Bestellingen worden 7 dagen in ons systeem bewaard en speciaal voor u gereserveerd, wanneer ze niet zijn betaald worden ze uit het systeem verwijderd, het is mogelijk dat u eerst nog een automatische herinnering mail ontvangt.
Levering onder voorbehoud van beschikbaarheid.

Als iets niet op voorraad is krijgt u hierover een mail. Als iets toch niet leverbaar is wordt tijdig een vervangend artikel aangeboden [ van minimaal de zelfde waarde] of kunt u het bedrag terug ontvangen in de vorm van een tegoed.

PRIJZEN
Alle genoemde prijzen zijn incl. btw.

AANBIEDINGEN
Bij aanbiedingen en opruimingen gelden kortingen alleen op die artikelen, die niet al (op de site of elders) als aanbieding of met een speciale nettoprijs worden aangeboden.

KORTINGSCODES / ACTIES /KORTINGSREGELING.
Wij vinden het leuk om u van tijd tot tijd een aardigheidje aan te bieden. Dat kan in de vorm zijn van een gratis artikel, kortingscode of gratis verzending bij besteding boven bepaald bedrag. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Als u op de hoogte gehouden wil worden kunt u zich inschrijven in onze mailingslijst.
Om het voor iedereen leuk te houden is het één niet te combineren met een andere kortingscode,gratis artikel of gratis verzending etc.
Als er toch dubbel wordt geklikt kunnen wij de dubbele aanbieding niet uitvoeren.
Kortingscodes kunnen alleen automatisch verwerkt worden.

Als een actie is verlopen of vervangen door een nieuwe kan daar geen aanspraak meer op gemaakt worden. Met het verschijnen van een nieuwe actie vervallen alle vorige acties, kortingscodes, aanbiedingen, gratis artikelen enz.

VERZENDKOSTEN
De site zal automatisch de kosten bereken van verzending, afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde artikelen.

Verzekerd verzenden wordt alleen op uw verzoek gedaan (hieraan zijn extra kosten verbonden)

MAATWERK;
Maatwerk betekend dat artikelen die niet standaard in de winkel aanwezig zijn en op maat voor u zijn besteld/gemaakt, of dat nou telefonisch is of per email. U bent verplicht het dan af te nemen, ook als u niets meer laat horen of het niet meer wil ontvangen, de speciaal voor u gemaakte kosten en eventuele navorderingskosten zullen u berekend worden. Als u in gebreke blijft zullen we de benodigde stappen daarvoor ondernemen.

AANSPRAKELIJKHEID
SasFlowerDesign.nl doet alles wat in haar macht is om u een kwalitatief hoogwaardig product te kunnen leveren.
Wij zijn NIET aansprakelijk voor zoekgeraakte zendingen. Pakketpost, aangetekend is te volgen dmv tracktrace. Brievenbuspost is zonder barcode, wordt verzonden op uw eigen risico, u kunt aangeven dat u het pakket verzekerd wil verzenden, meer kosten worden automatisch berekend.
Wij zijn NIET aansprakelijk voor transportschade, u kunt wel als optie kiezen verzekerde verzending, als er schade is laat dat dan METEEN weten bij ontvangst anders neemt de pakketdienst het niet in behandeling.

KLACHTEN AFHANDELING EN RETOURBELEID:
Mail direct naar info@sasflowerdesign.nl waarin u ons duidelijk omschreven van uw klachten op de hoogte brengt compleet met foto. Dan zullen wij trachten met u in alle redelijkheid tot een tevreden oplossing te komen. Wij willen u er op wijzen dat u de zending meteen bij aflevering moet controleren, anders wordt melding niet in behandeling genomen.
Onze aansprakelijkheid zal echter nooit hoger uitvallen dan het netto factuurbedrag van de geleverde artikelen, excl. de verzendkosten. Als u het door u bestelde terug wilt sturen neemt u dan eerst contact met ons op,dat wil zeggen mail een foto waarin u het probleem toont, als de opgegeven reden wordt goedgekeurd kunt u het na overleg, zorgvuldig verpakt en op uw kosten terug sturen [= niet retour afzender] U dient daarbij het door ons geleverde retourformulier te gebruiken. Als het volledig terug is gekomen zullen wij het bedrag crediteren.
Verzendkosten worden niet vergoed bij retour zending aan ons.

*Artikelen die speciaal voor u zijn afgeknipt of geteld worden nooit terug genomen.
*Maatwerk zoals o.a; bruidsboeketten, rouwwerk en corsages kunnen nooit terug gestuurd worden.
*Wij nemen geen teveel bestelde artikelen retour.
*De meeste van onze artikelen worden speciaal voor u uit de verpakking gehaald.
*Artikelen die zonder overleg of ongefrankeerd terug worden gestuurd worden niet in behandeling genomen. Bij vragen voor u iets besteld is het handig om eerst een email te sturen, en bij elk artikel staat een knop “stel een vraag”.

WEIGERING:
Indien u bij de postbezorger uw pakket weigert zonder dat u ons daarvan op de hoogte brengt brengen wij u de daarvoor verschuldigde kosten in rekening, het restant wordt in de vorm van een tegoed gecrediteerd.

Sas Flower Design
Akerstraat 16
6445 CR Brunssum

Tel.: 06 22017104
E-mail: info@sasflowerdesign.nl
KvK:56816871
BTW NL: NL155631755B01